Aanbod

10 woningen

Kras Architecten maakte het ontwerp voor het woonerf aan de Tweekapellenstraat. Het omvat 8 eengezinswoningen en een stapelwoning, die flexibel als kangoeroewoning kan dienen.

39 appartementen

Architecten Archipl staan in voor het masterplan voor de site het ontwerp van een nieuwe gebouw dat plaats zal bieden aan 39 appartementen, een nieuw medisch sportcentrum en een ondergrondse parking.

Via onderstaande tool kan je alle woningen en appartementen van dichtbij bekijken:

Wie is revive, de ontwikkelaar achter Tverband?

Revive is een Gentse projectonwikkelaar: een echte voorloper en marktleider in complexe stadsvernieuwingsprojecten. Het transformeert brownfields in toekomstbestendige, koolstofvrije en geconnecteerde wijken.

Onze samenleving veranderde nog nooit zo snel. Klimaatverandering, bevolkingsgroei en de versnelde digitalisering zijn enkele trends die ervoor zorgen dat we anders wonen en leven. Op het kruispunt van people, planet en profit wil revive het verschil maken. Kortom: we build society, not only real estate. Meer weten? Surf naar www.revive.be